15.12.2023, 23:27
|
#76
|
Гуру
Регистрация: 01.05.2008
Ресивер: Разные.
Адрес: 🇺🇦 Ukraine 🇺🇦
Сообщений: 8,440
Сказал(а) спасибо: 3,037
Поблагодарили 14,095 раз(а) в 5,019 сообщениях
Вес репутации: 34
|
Чи треба міняти паролі після збою в Київстарі: озвучено остаточну відповідь.
Цитата:
Внаслідок атаки російських хакерів на українську компанію мобільного зв'язку Київстар, персональні дані абонентів не викрадені, тому необхідності змінювати паролі немає. Змінити паролі можна виключно з додаткової безпеки, за бажанням абонентів.
В інтернеті поширюються інформація про нібито "злиття" персональних даних абонентів, але це фейк.
У компанії натомість попередили користувачів щодо шахрайських схем, які можуть використовуватися зловмисниками в цей час. "Будь ласка, якщо ви бачите, що вас просять надати якісь персональні дані третій особі, не робіть цього", – звернулася Захараш до абонентів.
Вона зазначила, що компенсації будуть надані виключно через офіційні канали.У "Київстарі" наголосили, що будуть інформувати про повне відновлення функціональності своїх послуг після завершення всіх необхідних стабілізаційних робіт. Скажімо, SMS-послуги відновляться вже завтра, 16 грудня.
|
__________________
|
|
|