|
||||||
![]() |
|
|
Опции темы | Опции просмотра | Language |
|
|
|
|
#1 |
|
Гуру
![]() Регистрация: 27.04.2007
Ресивер: відсутні
Адрес: rv.ua
Сообщений: 2,614
Сказал(а) спасибо: 2,288
Поблагодарили 3,337 раз(а) в 1,667 сообщениях
Вес репутации: 51 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Як не крути, доведеться трохи повозитися з БЖ. 12В кислотні АКБ аж ніяк не позаряджає, необхідно підняти напругу на 2,5...3В і забезпечити при цьому обмеження струму, бажано регульоване. Пропорційно підніметься і напруга 5В приблизно до 6,25В. А 6,25 - це вже не напруга USB. Доведеться трохи хімічити, можливо навіть і з самим імп. тр-ром.
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Супер-Модератор
![]() Регистрация: 26.09.2011
Ресивер: Toshiba 007
Адрес: Dneprstone
Сообщений: 9,847
Сказал(а) спасибо: 7,976
Поблагодарили 17,784 раз(а) в 7,312 сообщениях
Вес репутации: 87 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Цитата:
__________________
Don't trouble trouble until trouble troubles you
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Гуру
![]() Регистрация: 27.04.2007
Ресивер: відсутні
Адрес: rv.ua
Сообщений: 2,614
Сказал(а) спасибо: 2,288
Поблагодарили 3,337 раз(а) в 1,667 сообщениях
Вес репутации: 51 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Та не проблема. З пониженням 6В на 1,25В лінійний стабілізатор справиться без великої втрати ККД, або можна навіть використати невеличкий (або й не зовсім невеличкий) dc/dc step-down з 12В лінії, а 5В взагалі не використовувати.
|
|
|
|
| Пользователь сказал cпасибо: |
|
|
#4 |
|
Местный
![]() Регистрация: 09.12.2018
Ресивер: Amiko 8900
Сообщений: 229
Сказал(а) спасибо: 187
Поблагодарили 459 раз(а) в 187 сообщениях
Вес репутации: 17 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Паяем подстроечный резистор на 1 ногу TL и "выставляем" по прибору 5В, измеряем сопротивление и меняем на постоянное. Так само и на 14,5В.Мини переключателем или другим путем подключаем резисторы к 1ноге, и получаем фиксированное напряжение. Можно еще добавить 16,5В для "добивки" кальциевого аккумулятора (САСА) малым током. 14,5В заряд в автоматическом режиме, 16,5В-ручном. А плавное ограничение тока нужно обязательно.
|
|
|
|
| 4 пользователя(ей) сказали cпасибо: |
|
|
#5 | |
|
Гуру
![]() Регистрация: 27.04.2007
Ресивер: відсутні
Адрес: rv.ua
Сообщений: 2,614
Сказал(а) спасибо: 2,288
Поблагодарили 3,337 раз(а) в 1,667 сообщениях
Вес репутации: 51 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Цитата:
Колись робив таке зарядне. Сподобалось, але потім захотілось вдосконалити і вийшло як завжди - розібрати розібрав, зібрати назад руки не доходять. Але, імхо, це мабуть найкраще з тих, з якими мав справу. Сходу кидатись повторювати мабуть не варто, бо є невеличка модернізація силової частини на польовиках іншої структури (полярності). Сходу не готовий вказати де саме на форумі чи в статті це описується. Р.S. Саме краще зарядне - це те, що роками пилиться в загашнику або використовується тільки для позичок, а на машині нормальна зарядка і стоїть нормальна АКБ, якій не страшні ніякі морози і т.п. |
|
|
|
|
| 2 пользователя(ей) сказали cпасибо: |
|
|
#6 | |
|
Местный
![]() Регистрация: 09.12.2018
Ресивер: Amiko 8900
Сообщений: 229
Сказал(а) спасибо: 187
Поблагодарили 459 раз(а) в 187 сообщениях
Вес репутации: 17 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Цитата:
|