Гуру
Регистрация: 27.04.2007
Ресивер: відсутні
Адрес: rv.ua
Сообщений: 2,614
Сказал(а) спасибо: 2,287
Поблагодарили 3,336 раз(а) в 1,667 сообщениях
Вес репутации:
51
Цитата:
Регулятор напряжения работает в небольших пределах, от 11 В до 13,8
З функцією зарядки буде справлятися на 1 з мінусом по 5 бальній шкалі.
Даний тип БЖ більше підходить для обігріву житлових приміщень в холодну пору року.
Щодо зарядки, то необхідно вихідну напругу підняти до 15...16В і зразу ж виникне проблема регулювання або хоча б обмеження зарядного струму. Без регулювання навіть запасу в 20А може не вистачити (може згоріти одне з двох , або обоє разом - і АКБ, і БЖ).
Особисто зібрав декілька зарядок на основі імпульсного БЖ на UC3845 та з трансформатором від компютерного БЖ (потрібна перемотка). Там дійсно душа радується : легенький як пушинка, компактний, в налаштуванні простий та невибагливий - це при умові ,що монтаж і намотка трансформатора виконані без помилок. Струм регулюється, захист від переплюсовки та КЗ спрацьовує чітко.
Cхема без опису, тому надіюсь претензіями по авторським правам ніхто не завалить. Червоним домальований регулятор струму.
P.S. якщо комусь цікаво, не проблема і з усією документацією в тому числі можу поділитися і платами , які підкоректовував (вилизував) для себе під корпус компютерного БЖ і конкретний трансформатор. Не знаю як правильно зробити, чи можна дати просто посилання на сторонній ресурс, і чи коректно сюди закидати інформацію з сторонніх ресурсів ???
Вложения
Тип файла Имя файла
Размер файла Загрузок
зарядка АКБ імпульсна.rar
673.0 Кб
35
:: Заметка ::
Скачал? - нажми "Спасибо"
Последний раз редактировалось kotiaj; 31.03.2018 в 13:56 .
6 пользователя(ей) сказали cпасибо:
31.03.2018, 13:54
#2
Супер-Модератор
Регистрация: 26.09.2011
Ресивер: Toshiba 007
Адрес: Dneprstone
Сообщений: 9,846
Сказал(а) спасибо: 7,973
Поблагодарили 17,781 раз(а) в 7,311 сообщениях
Вес репутации:
87
Цитата:
Сообщение от
kotiaj
P.S. якщо комусь цікаво, не проблема і з усією документацією в тому числі можу поділитися і платами , які підкоректовував (вилизував) для себе під корпус компютерного БЖ і конкретний трансформатор. Не знаю як правильно зробити, чи можна дати просто посилання на сторонній ресурс, і чи коректно сюди закидати інформацію з сторонніх ресурсів ???
Я Ныне пользуюсь как зарядкой для АКБ автомобиля переделанным БП типа АТ.Перебросил только Шотки с 5 В на 12 выход.На выходе поставил 13,5 В.Зарядка проходит прекрасно.
Ваша схема заслуживает внимания,можно реализовать .
__________________
Don't trouble trouble until trouble troubles you
31.03.2018, 14:15
#3
Гуру
Регистрация: 27.04.2007
Ресивер: відсутні
Адрес: rv.ua
Сообщений: 2,614
Сказал(а) спасибо: 2,287
Поблагодарили 3,336 раз(а) в 1,667 сообщениях
Вес репутации:
51
Цитата:
Сообщение от
RW011
...На выходе поставил 13,5 В.Зарядка проходит прекрасно.
Ваша схема заслуживает внимания,можно реализовать .
13,5в - дуже і дуже мало. Це щось подібне до закону сполучених посудин в фізиці - не буде різниці висоти між посудинами, рідина не буде перетікати. Так само для забезпечення струму зарядки необхідна різниця потенціалів.
Не знаю як гласить теперішня теорія , спеціалізовані підручники радянської епохи, тодішні статті в "Радіо" та ін. рекомендували обмежувати напругу зарядки приблизно на рівні навіть вище 16в для можливості виставлення необхідного струму.
З теперішніми технологіями виробництва свинцевих АКБ 17в швидше за все - перебор, але 15,8...16В лишніми не будуть. Навіть автомобільні генератори виробляють 13,8...14,6в - і то колись рекомендували час від часу знімати батарею з автомобіля і дозаряджати стаціонарним пристроєм.
Вже призабув трохи, здається 2,4в - повна зарядка банки множимо на 6 банок = 14,4В - відповідно зарядний пристрій повинен видавати більше 14,5в.
Реалізувати можна - дану зарядку робив особисто, на форумах в людей по ній виникають питання в основному через неуважність, помилки монтажу тощо.
RW011 _ поки що посилання кинув в лічку.
Последний раз редактировалось kotiaj; 31.03.2018 в 18:56 .
3 пользователя(ей) сказали cпасибо:
31.03.2018, 19:02
#4
Супер-Модератор
Регистрация: 26.09.2011
Ресивер: Toshiba 007
Адрес: Dneprstone
Сообщений: 9,846
Сказал(а) спасибо: 7,973
Поблагодарили 17,781 раз(а) в 7,311 сообщениях
Вес репутации:
87
Цитата:
Сообщение от
kotiaj
13,5в - дуже і дуже мало.
З теперішніми технологіями виробництва свинцевих АКБ 17в швидше за все - перебор, але 15,8...16В лишніми не будуть. .
Я специально проверял напряжение ,которое даёт генератор на Моей(Рено).Стабильно 13,8 вольт.Генератор на 50А.Поэтому и зарядку выставил на 13,6-13,7.Аккумулятор заряжается прекрасно.
В ЗУ(на базе АТ),которым сейчас пользуюсь(см.пост №5) Я сделал ещё дополнительно регулировку Тока.(Нужно будет дорисовать изменения,ОНИ не сложные).Найду,где-то в гараже.
Я понял ОДНО-чем меньше ТОК(Но зарядка правда идёт дольше),тем срок службы АКБ больше.Тем более,что нельзя сравнивать толщину пластин АКБ СССР и "утончённых" современных.
Но
ЭТО Моё мнение.
__________________
Don't trouble trouble until trouble troubles you
2 пользователя(ей) сказали cпасибо:
Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения
HTML код Выкл.
Текущее время: 21:06 . Часовой пояс GMT +3.
volsat.com.ua